Kalėdos - Kaip gauti užsakymą laiku
Norite gauti savo įrangą iki Kalėdų?
Jokio streso - tiesiog įsitikinkite, kad užsakymą pateikėte iki gruodžio 16 d. 17:30 val. O štai gudrybė: viskas, kas yra jūsų krepšelyje, turi būti sandėlyje (arba tikimasi, kad iki to laiko bus sandėlyje). Taip galėsime viską pristatyti jums laiku iki didžiosios dienos.
Sandėlio būklė ir pristatymo informacija
Prieš spausdami kasos aparatą, skirkite sekundę gaminio būklei patikrinti:
sandėlyje
Paruošta išvynioti! Prekė yra ir bus išsiųsta kuo greičiau.
Tikimasi, kad bus sandėlyje xx/xx
Prekė jau pakeliui ir tikimės ją išsiųsti po nurodytos datos.
Iš anksto užsakyta prekė (bus išsiųsta xx/xx)
Jei užsakysite dabar, prekė bus išsiųsta numatytą dieną.
Bendros informacijos apie pristatymą rasite mūsų pristatymo informacijoje.
Atkreipkite dėmesį
- Užsakymokomentarų pridėjimas prie užsakymo užsakymo metu gali sulėtinti procesą.
- Gali pasitaikyti pristatymo trikdžių (krovinių vėlavimas, tiekėjo vėlavimas, custom ir kt.).
- Siuntos neskirstomos į dalis - užsakymas išsiunčiamas, kai visos prekės yra sandėlyje.
Ar galiu atlikti užsakymo pakeitimus jį pateikęs?
Reikia atnaujinti informaciją, adresą ar prekes? Apsilankykite savo "SkatePro" paskyroje ir atšaukite bei iš naujo užsisakykite.
Jei atšaukimo mygtukas nematomas, jūsų užsakymas jau apdorotas išsiuntimui ir jo keisti nebegalima.
Persigalvojote? Nesijaudinkite.
Užsakymą galite grąžinti per 365 dienas. Nesvarbu, ar tai būtų netinkamas dydis, netinkama spalva, ar tiesiog netinkama nuotaika - mes jums padėsime.
Peržiūrėkite mūsų grąžinimo politiką.
Kalėdinis darbo laikas
Stengsimės būti čia tada, kai mūsų prireiks. Štai kada galime dirbti:
Gruodžio 23 d: 10–16
Gruodžio 24-26 d.: nedirbame
Gruodžio 29 d: 10–16
Gruodžio 30 d: 10–16
Gruodžio 31 d. - sausio 1 d.: nedirba
Kol mūsų nėra, galite pasikalbėti su mūsų dirbtinio intelekto agentu Ollie, kuris yra pasiekiamas visą parą.
DUK apie šventinį pristatymą
- Ar galiu dalį užsakymo išsiųsti anksčiau?
Ne, atsiprašome! Viską siunčiame kartu, kai tik visos prekės yra sandėlyje.
- Ar galiu gauti savo dovaną supakuotą?
Mes žinome, kad dovanų pakavimas yra smagu (o kartais ir gelbsti). Tačiau šiemet jo atsisakome, kad viskas vyktų greitai ir sklandžiai. Užsakymų pakavimas lėtina siuntimą, o mes norime būti tikri, kad jūsų įranga jus pasieks laiku.
Mūsų patarimas? Pasiimkite šaunų popierių, užriškite lanką ir sukurkite jį pagal save. Jūs tai turite!
- Ar pakuotė išduos staigmeną?
Dėmesio: visus užsakymus siunčiame dėžėse, užklijuotose "SkatePro" juosta - taigi, jei jūsų vaikai budriai laukia kalėdinių užuominų, galite vengti pristatymo į namus.
Pasirinkite pristatymo būdą, kai galite perimti siuntinį, arba nusiųskite jį draugui ar kaimynui.
- Ką daryti, jei mano užsakymas vėluoja?
Dedame visas pastangas, kad jūsų įranga būtų pristatyta laiku, tačiau kartais nutinka įvairių dalykų, pavyzdžiui, vėluoja krovinių gabenimas, stabdomos custom operacijos arba kyla tiekėjų problemų.
Jei jūsų užsakymas vėluoja, galite nueiti į savo klientų paskyrą ir atsisiųsti dovanų kuponą. Jame nurodomi užsakyti daiktai, todėl laukdami turėsite ką supakuoti ar pasidalyti.
- Ką daryti, jei mano pasirinkta siuntinių parduotuvė yra pilna?
Taip nutinka - ypač per šventinį skubėjimą. Jei jūsų pasirinkta siuntų parduotuvė bus pilna, kai gausite užsakymą, vežėjas automatiškai nukreips jūsų siuntą į artimiausią laisvą siuntų parduotuvę.
Gausite pranešimą su nauja siuntos atsiėmimo vieta, kad galėtumėte nedelsdami pasiimti savo įrangą.
- Ką daryti, jei kas nors negerai su mano užsakymu?
Trūksta prekės? Gavote ne tą prekę? Kažkas atkeliavo taip, tarsi būtų pralaimėjęs kovą su pristatymo truck?
Nesijaudinkite - mes jums padėsime. Pradėkite skundą su mūsų dirbtinio intelekto agentu Ollie. Jis padės jums greitai išspręsti problemą.
