Radote trūkumų? Pateikite pretenziją čia!
Žinome, kad labai apmaudu, kai naujame gaminyje atsiranda problema. Prieš siųsdami ką nors atgal, perskaitykite šį vadovą ir susisiekite su mumis. Daugeliu atvejų jūsų pretenziją galime išspręsti daug greičiau, nesiųsdami prekių pirmyn ir atgal!
Svarbu: Jei manote, kad jūsų gaminys turi defektą, nedelsdami nustokite juo naudotis. Toliau naudojant sugedusį gaminį, jo pažeidimai gali dar labiau padidėti ir tai gali turėti įtakos jūsų pretenzijos pagrįstumui.
Jūsų teisė pareikšti pretenziją
Jūsų pirkinį saugo vartotojų teisės, užtikrinančios, kad pristatymo metu gaminys būtų be defektų. Šios teisės - ir jų taikymo trukmė - priklauso nuo jūsų šalyje galiojančių vartotojų apsaugos įstatymų.
Pretenzija taikoma gamybos defektams arba trūkumams, kurie buvo, kai gavote gaminį, nepriklausomai nuo to, ar jie buvo matomi iš karto, ar išryškėjo įprasto naudojimo metu.
Pretenzija neapima žalos, atsiradusios dėl:
- netinkamo naudojimo ar piktnaudžiavimo (pvz., naudojant gaminį ne pagal paskirtį).
- nepakankama priežiūra.
- Pakeitus arba modifikavus gaminį (konstruktyvūs pakeitimai).
- Žalingo naudojimo ar apdorojimo, kuris prisideda prie gaminio kokybės pablogėjimo ar tiekimo trūkumo.
Norėdami užtikrinti, kad pretenzija būtų pateikta laiku, pateikite ją per pagrįstą laiką nuo defekto nustatymo. Pretenzijos, pateiktos per du mėnesius, visada laikomos pateiktomis laiku, tačiau raginame kreiptis kuo greičiau.
Atkreipkite dėmesį, kad ši teisinė teisė pareikšti pretenziją nėra tokia pati kaip garantija. Garantija yra neprivaloma, papildoma draudimo apsauga, kurios mes nesiūlome.
Paspartinkite savo pretenziją: ko mums reikia
Greičiausias būdas įvertinti jūsų pretenziją - nedelsiant atsiųsti mums visą reikiamą informaciją ir vaizdinę medžiagą .
Pradėkite savo pretenziją su mūsų AI agentu Ollie dabar arba paprašykite jo pagalbos, jei turite papildomų klausimų.
Gavę visą reikiamą informaciją ir nuotraukas, įvertinsime jūsų atvejį. Paprastai tai užtrunka ne ilgiau kaip kelias darbo dienas.
Kas bus toliau?
Jei atlikus vertinimą jūsų reikalavimas bus patvirtintas, pasiūlysime situaciją atitinkantį sprendimą, kuris gali būti toks:
- remontą
- Pakeitimą
- Grąžinimas arba kainos sumažinimas